Dien ik altijd online te bestellen?
Ja, wij zijn geen reguliere dierenwinkel maar een webshop met de mogelijkheid tot:
- afhalen van je bestelling
- laten versturen, via POST NL, van je bestelling*
- het laten bezorgen van je bestelling, eigen bezorgservice, in de regio
* uitgezonderd de producten van Cat/Dog Lovers Gold en diepvriesproducten, deze producten zijn voorzien van het POST NL logo met een rood kruis erdoor.
Wanneer kan ik afhalen na het bestellen?
Afhalen is alleen mogelijk NA het plaatsen van een bestelling via de webshop.
Daarna volgt spoedig (in de regel 1-2 werkdagen) bericht dat de bestelling de status heeft gekregen: "klaar staat om af te halen".
Orderbevestiging niet ontvangen?
Binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging in je email. Zorg dus dat je altijd je email adres goed controleert!
Account gebruik voordelen
Voordelen van een account aanmaken:
- sneller bestellen
- favorieten lijst aanmaken
- herbestelling plaatsen
- facturen downloaden
- voorkomt fouten in (email) adressen, voorkomt onnodige vertraging
Status berichten
Je krijgt van ons altijd binnen 1-2 werkdagen een status update van je geplaatste bestelling dat kan zijn de status:
- klaar om af te halen
- in behandeling
- verzonden via POST NL
- ingepland in de regionale bezorgroute
Product niet op voorraad?
Het kan wel eens gebeuren dat een product tijdelijk niet op voorraad is. Dan verschijnt bij het product de optie om een email te ontvangen zodra het product weer op voorraad is. Super handig, je krijgt dan automatisch bericht van ons.
Kan ik telefonisch contact opnemen?
Nee, in principe zijn we telefonisch niet bereikbaar.
Wij werken veel in onze vriescel hierdoor is het niet altijd mogelijk de telefoon op te nemen.
Hoe kan ik het beste contact opnemen?
Wij zijn het beste per email bereikbaar of via het contactformulier. Mail naar: info@meatandbones.nl
Korte duidelijke vragen kunnen eventueel ook via what's app gesteld worden, app naar: 0616043621 ; vermeld ook altijd je naam en woonplaats indien je appt dan kunnen we je het snelste en makkelijkste helpen.
Uiteraard bellen wij jou op als dat nodig blijkt te zijn; daarvoor plannen we dan een belafspraak in.
Hoe snel reageren jullie?
Onder normale omstandigheden kun je dezelfde of volgende werkdag een reactie van ons ontvangen. In de footer van de shop is duidelijk aangegeven wanneer we gesloten zijn.
Algemene Voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn terug te vinden onderaan de shop in de footer.
Privacy Verklaring
Onze privacy verklaring is terug te vinden onderaan de shop in de footer.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Betaalmogelijkheden zijn:
Afhalen:
- pin
- ideal
Bezorging in de regio:
- ideal
Versturen POST NL:
- ideal
- Billink, zie toelichting hieronder.
Toelichting Billink:
Indien u voor achteraf betaling kiest, dient u binnen de gestelde betalingstermijn het bedrag te voldoen aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen.
Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incassering van openstaande vorderingen, marketingdoeleinden, dataverificatie en de toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van bij Billink aangesloten organisaties en/of opdrachtgevers.
Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor achteraf betalen te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur maandelijks wettelijke handelsrente (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen.
Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Deze kosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 40 euro voor consumenten en 75 euro voor bedrijven.
Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.
Voor meer informatie kijk op www.billink.nl
Op welke dagen en tijden kan ik afhalen?
Indien je bericht hebt ontvangen dat je bestelling de status heeft gekregen: klaar om af te halen; kun je je bestelling afhalen op de dagen en tijden zoals in de footer van de webshop vermeld, helemaal onderaan.
Waar haal ik mijn bestelling af?
Het adres van onze afhaallocatie is: De Hoge Brug 50, 6581 AJ MALDEN
Betalen bij afhalen
Voor onze betaalopties zie deze pagina bij - betalen -
Niet alles is op voorraad, krijg ik bericht?
Uiteraard krijg je van ons een status update indien niet alle producten op voorraad zijn. Je orderstatus gaat dan naar - in behandeling - en je krijg een notitie wanneer we verwachten je bestelling compleet te hebben. Dit zodat jij af kunt halen.
Wanneer zijn jullie gesloten?
De dagen dat wij gesloten zijn staan in de footer van de webshop vermeld.
Wij kondigen dit altijd tijdig aan zodat jij er rekening mee kunt houden met de aankoop van de voeding van jouw viervoeter.
Wanneer bezorgen jullie in de regio?
Wij bezorgen in de regio op donderdagavond tussen 18.30 - 21.30 uur.
Deze bezorging wordt in eigen beheer gedaan, met onze eigen bus.
Indien je diepvriesproducten hebt besteld worden deze altijd in de daarvoor geschikte boxen vervoerd en komen diepgevroren bij je aan.
In welke regio bezorgen jullie?
Wij bezorgen in de volgende plaatsen:
Afferden (Gld)
Altforst
Beneden Leeuwen
Beuningen
Boxmeer
Cuijk
Druten
Ewijk
Gennep
Grave
Groesbeek
Haps
Malden
Middelaar
Mill
Milsbeek
Molenhoek
Mook
Nijmegen (tot de waalbrug, autovrije centrum uitgesloten!)
Oeffelt
St. Anthonis
Velp (bij Grave)
Wijchen
Winssen
Kan ik de bezorging vooruit plannen?
Ja hoor je mag tot max 2 weken vooruit plannen, tenzij anders vermeld in de footer van de shop!
Wij verzoeken je bij het plaatsen van de bestelling, in het opmerkingenveld de gewenste bezorgdatum aan te geven.
Data zijn terug te vinden in de footer van de webshop, helemaal onderaan.
Is de route vol, dan schuif je automatisch naar de eerst volgende mogelijkheid.
Zijn er aan bezorgen kosten verbonden?
Voor bezorgingen geldt er een minimaal bestelbedrag van € 60, bezorgkosten € 5,50, gratis bezorging niet van toepassing.
* Indien de bestelling online niet correct is geplaatst en de €5,50 niet is voldaan, zullen wij deze naberekenen.
Is er een minimaal orderbedrag van toepassing voor bezorging?
Voor bezorgingen geldt er een minimaal bestelbedrag van € 60.
Achter laten van bestellingen bij de voordeur
Tenzij vooraf anders overeengekomen laten wij geen bestellingen bij de voordeur onbeheerd achter. Zorg dus dat je thuis bent om de bestelling in ontvangst te nemen.
Wanneer wordt mijn pakket verzonden?
Van ma t/m vr worden er pakketten verzonden via POST NL.
Je krijgt altijd een track-trace bericht zodra je pakket verzonden wordt.
In de regel versturen we pakketten binnen 1-2 werkdagen.
Minimaal orderbedrag van toepassing?
Ja, er is een minimaal order bedrag van toepassing dit is 40 euro.
Verzending via POST NL – minimaal orderbedrag 40 euro, verzendkosten € 5,50, gratis verzending niet van toepassing.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 5,50; gratis verzending niet van toepassing.
Minimaal orderbedrag voor levering via POST NL is 40 euro.
LET OP! De genoemde € 5,50 is voor max 2 pakketten van 23 kg. Bestaat je bestelling uit meer dan 2 pakketten? Dan nemen we contact met je op en zullen er in overleg extra verzendkosten berekend worden.
Versturen diepvries producten
Wij versturen geen diepvriesproducten via POST NL.
POST NL logo met rood kruis
Indien de afbeelding van een product voorzien is van het POST NL logo met een groot rood kruis erdoor, wordt dit product niet verzonden via POST NL.
Dit is een restrictie van uit het product waar wij ons aan dienen te houden of het betreft een diepvries product. Wij verzenden geen diepvries producten via POST NL.
Deelleveringen
In principe versturen wij alleen complete bestellingen. Dus heb je een product besteld met levertijd van enkele werkdagen dan wordt je complete bestelling verzonden zodra dit product ook binnen is.
Afhalen bij POST NL locatie
Het is ook mogelijk je pakket te laten afleveren bij een POST NL punt!
Kies dan bij ons direct voor een POST NL locatie bij jou in buurt, daar dien je het pakket dan wel binnen 7 dagen (!!) op te halen.
Haal je het niet op binnen deze 7 dagen, dan komt het retour naar ons.
Wil je dat we het weer opsturen dan worden er altijd, onafhankelijk van je bestel bedrag, verzendkosten (€ 5,50) berekend.
Andere opties zijn natuurlijk: op je werk af laten leveren? Of misschien zijn je buren altijd thuis?
Waar vind ik het herroepingsformulier?
Zie downloads onderaan deze pagina.